poniedziałek, 15 sierpnia 2011

Dlugo mnie nie było

Bardzo długo mnie nie było. Możecie się domyślić jak się zapuściłam, wszystko co udało mi się zgubić wróciło. Ważę 65 kg na pewno. Nawet nie chce mi się stawać na wagę. Chciałabym schudnąć do października, nie chce iść na studia jak jakiś pączek! Muszę się za siebie zabrać. Dziś głodówka. Miała być wczoraj, ale oczywiście się obżarłam :(
Trzymajcie kciuki!
PS : Przepraszam Was motylki za moją długą nie obecność, ma początku było to wynikiem braku komputera, później już tylko moja depresja, wpadłam w masakryczne obżarstwo... wybaczcie mi. Na forum również mnie nie było. Wybaczcie. Mam nadzieję, że pomożecie mi zacząć na nowo?







1 komentarz:

  1. 65, nie jesteś taka gruba, moze taka jak ja :P No i może ostroznie z tymi głodówkami, bo znowu się rzucisz na jedzenie.

    OdpowiedzUsuń